Contact Info / Websites

All 21 audio Reviews


Tsunami of Lies Tsunami of Lies

Rated 4.5 / 5 stars

not really my style, but good job

I don't really like this kind of music in general, but you did a great job with fitting cool drum beats to the awesome melody. btw, what program do you use to record/edit?


Thesexpixel responds:

Well, its awesome you like it! But why does it have such a low score? I use mixcraft for editing.!


Cold metal Cold metal

Rated 5 / 5 stars

why r people writing crap about the intro

i think that the extremly pretty intro blances out the kickass screeching. an amazing mix of metal rock intrumental lines and electronic noises. im gona rate this 5/5 and 10/10! BTW i love that ending


People find this review helpful!
sorohanro responds:

Thanx man, thanx.
I'll remake it one of these days, I have a better guitar and a better gear to support my ideas now ;)
Cheers.


Sonic Heroes Grand Metropolis Sonic Heroes Grand Metropolis

Rated 4.5 / 5 stars

crazy awesome sickness

god i just love that melody! the original was probably the second best song in sonic heroes (This machine is still my favorite no matter what) i have the urge to listen to this REALLY loud but my bro keeps on gettin pissed lol. i didn't really like that unnaturally long silence in the midle but the part that comes after it is nothing short of epic. once again, amazing.


PaulyBFromDa303 responds:

Hell yeah. Julien-K forever yo!

Tell your bro he needs to get with the times and that Stetich told you so.

Yeah, the silence. I added it to build a little tension. Works, doesnt it? LOL


Funk Mix Funk Mix

Rated 5 / 5 stars

gotta love that rythm! uh!

man i love the bass and how it has so much great rythm. i love funk



Don't Give a Damn Don't Give a Damn

Rated 5 / 5 stars

amazing

i can understand why this song is so popular. it, quite frankly, rocks! theres no way to describe how awesome it is in words. the melody just....taps something, you know? it's just that feeling that it conveys thats so awesome


NemesisTheory responds:

taps! lol cool, never heard it like that before :)

i'm glad you liked it :D


Meat 4 Vegans: Underwear Meat 4 Vegans: Underwear

Rated 2.5 / 5 stars

WOW!

your newer submissions are so much better but this is still pretty cool



First to Die First to Die

Rated 5 / 5 stars

woot!

i luv heavy metal man! this is probably one of the best heavy metal songs today because most of them are just someone randomly hitting guitar strings wit their fingers and a guy whacking a drums set with sticks and they think their making music. the guitar meldy is so powerful and it has a strong drum beat that dosn't overpower the guitar. the bass groove helps keep tha beet too. it loops quite nicely too. and you though this all up on the toilet!


Ben-Spurgin responds:

Amen!! I miss the powerful melodies found in old-school power metal so I try to focus on those to make up for my lack of guitar skill ;)


BackAlley Royale BackAlley Royale

Rated 5 / 5 stars

great

i don't listen to too much jazz but this is awesome i love how u had so many different instrumments and how it has an awesome all over the place sound.



I'd buy that for a dollar! I'd buy that for a dollar!

Rated 5 / 5 stars

This is sick

I'd buy this song for WAAAY more than a dollar! this song is great. it has a nice tune and a great beat. I also love how you added in the lines that i guess are from robocop. i'll check out ur other audio portal submissions!


Krussi responds:

thanks for the review man :D yeah, the phrases are from robocop xD well, thanks again for the review :)


{Firestorm} {Firestorm}

Rated 3.5 / 5 stars

not bad

it's funky and cool really like the part that starts at 44 seconds. it's not the best techno song i've ever heard and i think the background sinth/bass noise is really overused in techno music but i give it 7 stars